niedziela, 3 grudnia 2017

Wqrw

Ruszyło mnie. Naprawdę.
Jednak najpierw pomyślałem, by odpuścić. Potrzebowałem czasu, by przemyśleć. Postanowiłem się jednak uzewnętrznić.

Wkurwienie mnie wzięło, gdy wszedłem wczoraj na oficjalną stronę naszego klubu. Wkurwienie na dwie sprawy.
Oczom mym ukazał się post bezmyślnie zerżnięty z tego bloga. O to nie mam pretensji, bowiem już kiedyś zgodę na wykorzystywanie materiałów z bloga otrzymał Dziubek (a więc w czasach zamierzchłych, jak na dzisiejsze standardy klubowej strony). Z zastrzeżeniem jednak, by podawał źródło. Co też czynił, za co jestem mu wdzięczny, bowiem jeśli coś robię, również chcę, by trafiło to do jak najszerszego grona naszych sympatyków.

Na to, co jest w chwili obecnej na oficjalnej nie wyrażam zgody. Nie.

Po pierwsze - brak podanego źródła właśnie.
Ktoś powie - Jest. W nagłówku bloga (zdjęcie starego zegara), gdzie jest również tytuł bloga.
Otóż nie. To tylko świadczy o bezmyślnym zerżnięciu posta. To (brak wyeksponowanego tytułu, który zlewa się ze zdjęciem) oraz (to po drugie) wrzucenie bez żadnej obróbki dwóch, a nawet trzech postów (bilans oraz zapowiedź i relacja z meczu z Ornontowicami)!!!  Najlepiej to widać przy bilansie zawodników, gdzie dodatkowy komentarz widnieje pod grafiką, a nie obok (jak na oficjalnej). Tak, że teraz to wygląda bezładnie i nie trzymające się kupy. Ktoś, kto skopiował to na stronę, nie włożył w to nawet minimum wysiłku.

Dlaczego mnie to ruszyło?
Ponieważ wciąż karmimy się MP'80 i wymagamy szacunku od innych, bo to oficjalna strona i choćby dlatego jakieś minimalne standardy powinny być zachowane oraz również dlatego, że mnie też zależy na wizerunku klubu.

18 komentarzy:

  1. Powinieneś zostawić post. Sam byłe przekonany, że to za Twoja zgodą, chociaż czyatając to dziś byłem w szoku, że coś tak mało profejsonalnego znajduje się na oficjanej stronie klubu. O ile tabelka w excelu na blogu jest jak najbardziej spoko i w niczym nie razie, o tyle na stronie klubowej wygląda słabo. Przy okazji poruszasz ważny temat - publikacje na stronie głównej od mniej więcej pół roku na poziomie dna. W ogóle temat social media w klubie jest dramatycznie tragiczny. Już nie mówie - fajnie że ktoś się tego podejmuje ale na litość Boską, niech to będzie robione z jakąkolwiek klasą!!!
    Naprawdę zabójstwem dla klubu byłoby znaleźć człowieka który za 200 zł napiszę jedną zapowiedź, wrzuci wywiad z trenerem i umieśći zredagowany opis meczu przez siebie lub kogoś kto obecnie pisze relacje? Naprawdę wypadamy słabo na tle 4 ligowej rzeczywistości. Kandydat do awansu, a jeśli jakikolwiek dziennikarz zajrzy to ujrzy istną degrengoladę! Błędy ortograficzne, slabe zarzutki, igranie na emocjach czytającego, byle jaka składnia, powtórzenia i bezmyślna kopia bez zgody autora! To się nie mieści w głowie.
    JinX, nie usuwaj proszę posta - zredaguj go po prostu, skróc, zwróc uwagę na całość.

    A oprócz strony warto poruzyć temat facebooka, który czasami świetnie wywiązywał się ze swej roli - zdjęcia, relacje. Zdarzyło się tak może dwa razy. Przez resztę czasu leży odłogiem...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli chodzi o materiały - nie ma problemu mogą korzystać. Tylko niech to robią z głową.
    Śmiem twierdzić, że ktoś kto to bezmyślnie zerżnął żyje sobie w błogiej nieświadomości, że coś jest nie tak. Wg niego jest OK, wrzucił newsa na stronę, coś się dzieje, więc o co chodzi?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również uważam, że to jakaś chora sytuacja... I wygląda na to, że faktycznie, osoba wyrzucająca myśli, że to jest ok...chyba czas skrobnąć coś na sekretariat i poprosić o komentarz. Żenada!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się całkowicie,nasza oficjalna strona klubu to TRAGEDIA I KPINA Z KIBICÓW!!! Pamiętam,że latem obiecali wywiad z prezesem,trenerem-czekałem na jakieś ciekawy reportaż,ale nic się nie pojawiło.Wynik meczu pucharowego z Miedarami wogóle się nie pojawił,kilka dni temu czytałem na stronie Gwarka T.G. o sobotnim sparingu z nami(odwołanego) u nas cisza i tak można wyliczać bez końca!!!Mnie wku...a jeszcze brak stoiska z pamiątkami klubowymi,które znikło kilka lat temu,mam czasami wrażenie,że my kibice jesteśmy zbędni dla klubu.Może wspólnymi siłami sprawimy że coś się ruszy,bo walcząc o 3-ligę,nie możemy mieć strony klubu na poziomie B-klasy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ludzie, po co takie negatywne posty. Łączy nas przecież wszystkich kibicowanie jednemu klubowi. Strona klubowa jest prowadzona słabo, ale po prostu nie ma na to kasy. Z ogromnym trudem, ale i bez zaległości, udaje się prezesowi prowadzić klub. Bez jego ogromnych starań klubu prawdopodobnie by już nie było. Ludzi oddanych biało-zielonym barwom jest wielu. Ja również się do nich zaliczam, od kilku lat pracuję dla klubu za darmo, a nawet dokładam, tam gdzie tylko mogę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolego,bez przesady,ile potrzeba kasy na prowadzenie strony klubowej...Krytykuje,bo jako kibic chcę jak najwięcej wiedzieć o SWOIM UKOCHANYM KLUBIE,a żeby obejrzeć zimowy sparing musiałem dzwonić do klubu aby wiedzieć kiedy na niego pójść-czy tak to ma wyglądać??? Doceniam wkład pracy prezesa i osób współpracujących,ale chciałbym aby to trochę lepiej wyglądało-POZDRAWIAM.

      Usuń
  6. Piątek 8 grudnia, godz. 17:30
    Szombierki - Odra Miasteczko
    sparing na sztucznej murawie przy ul. Modrzewskiego

    Info z obozu rywala.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasza oficjalna strona klubu też podała datę sparingu!!! Sparing o 17-tej!

      Usuń
    2. Ja mam info (dziś potwierdzone), że o 17:30.
      Gorzej by było, gdyby rozjazd był w dacie, a nie godzinie ☺

      Usuń
  7. Wynik, skład? Ktoś coś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 6:1 dla Szombierek

      Usuń
    2. W pierwszej połowie, kiedy jeszcze grał pierwszy skład Miasteczka 2:1 dla Szombierek. W drugiej połowie w Odrze grała głównie młodzież i się posypało. Bramkę dla Odry strzelił nasz wychowanek Kamil Walesa, były gracz Polonii Bytom i LZS Piotrówka (w ich barwach również strzelał nam bramki).

      Usuń
    3. Przydałby nam się nasz wychowanek :)

      Usuń
  8. 3 lutego odbędzie się Turniej dawnych Mistrzów w którym będziemy uczestniczyć:
    http://stalmielec.com/?p=43939

    OdpowiedzUsuń
  9. od kiedy strona nie zajmuje się Budzik to strona nie trzyma poziomu, do którego przyzwyczaił nas jej Autor
    Jinx a może Ty poprowadzisz stronkę ? można by Tomkowi i Krzyśkowi zaproponować takie rozwiązanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, dziękuję. Tu mam pełną swobodę - kiedy, co, ile i o czym. Nic mnie nie trzyma, żadnych zobowiązań.

      Usuń
  10. Coś o nas:
    https://sportowasilesia.pl/pilka-nozna/4-liga/item/1564-lider-z-bytomia-podsumowanie-rundy-jesiennej-grupy-i-haiz-iv-ligi.html

    OdpowiedzUsuń
  11. W Regionalnej Piłce jest wywiad z naszym Prezesem,ale jakiś taki krótki-ogólnikowy...

    OdpowiedzUsuń