sobota, 18 kwietnia 2020

Jedenastka Dekady

Póki co, nie ma szans by piłkarze wrócili na boiska. Jest więc okazja do wspominania. Dlatego też proponuję zabawę, poprzez wybór Jedenastki Dekady piłkarzy Szombierek.
Do ankiety wybrałem wyróżniających się piłkarzy według pozycji na boisku. Pozycje te są ponumerowane według zasad taktyki. Taktyka wybrana na potrzeby zabawy to 1-4-4-1-1, najczęściej stosowana przez naszych trenerów (tego też można wybrać) w ostatnich latach.
A jest z czego wybierać, bowiem we wspomnianym okresie Zieloni "wyrwali" się z Ligi Okręgowej wracając do w miarę poważnego grania w IV oraz III lidze.

Link do ankiety 👉 JEDENASTKA DEKADY

Z jednego urządzenia można wysłać tylko jedną ankietę.
Ogłoszenie wyników na początku maja.

Miłej zabawy!

7 komentarzy:

  1. Fajne! Jestem ciekaw wyników :)
    Swoją drogą, miałem problem ze wskazaniem napastnikow...ostatecznie chyba wybrałem pod kątem umiejętności a nie bramkostrzelności.
    Ilu łącznie wskazaleś w ankiecie zawodników? Jakie było kryterium?

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawodników w ankiecie jest 40. Kryterium subiektywne oparte na obserwacji i odczuciach :-)
    Starałem się umieścić zawodników na ich naturalnych pozycjach i tam, gdzie się wyróżniali. Ale w obecnych czasach ciężko jest przypisać (oprócz bramkarzy) kogoś do jednej pozycji. Cichecki przyszedł do nas i zaczynał jako PO, a większość i tak umieściłaby go na PP, bo tam się wyróżnia. Lebek grał również na LP, trener Osadnik, by zrobić miejsce dla Thiela ustawiał Rybaka na 10 (udanie), Morys i Zając grali na PP, LP oraz N. Pączko przyszedł do Szombierek jako WN, dopiero potem grał jako lewoskrzydłowy.
    Z kolei Kuba Stefaniak zmonopolizował lewą obronę na lata i to widać w wyborze. Tylko Śliwa grał tam dłużej i to z powodzeniem. Reszta pojawiała się tam na chwilę. Nawet Curyło, bo to nie jego pozycja, ale dawał radę. Jednak grzechem byłoby sadzać na ławce kogoś z pary Cichecki-Curyło, bo u trenera Kluge Cichecki wrócił na PO.
    Przykłady można mnożyć, mam nadzieję, że udało mi się trafić z wyborem.
    Poza tym, to tylko zabawa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mili Państwo!
    W ankiecie jest pytanie dotyczące pozycji 3 i 5 z opisem PARA ŚRODKOWYCH OBROŃCÓW.
    Chodzi więc o parę, czyli dwóch. A nie jednego zawodnika na dwóch pozycjach.
    Piszę o tym, bo spłynęła już kolejna taka ankieta z jednym zawodnikiem na obu pozycjach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ktoś tak bardzo jest/był zachwycony grą danego zawodnika, że chciał zwiększyć jego szansę na bycie w 11 ;)

      Usuń
  4. Jinx, wiesz jakie były losy i dzieje Szemetiewa odkąd od nas odszedł? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie jego kariera skończyła się z chwilą kontuzji, którą odniósł u nas (byłem na tym meczu). Próbował potem wrócić (grał nawet w słynnym tworze Polonia/Szombierki), ale to już nie było to. Wiem, że grał jeszcze gdzieś w II lidze (Grunwald).
      Najlepiej pytać Google - https://pl.wikipedia.org/wiki/O%C5%82eksandr_Szemetiew
      O Myszkowie nie pamiętałem.

      Usuń
    2. Dzięki! :) Ciekawe, może kiedyś pojawi się jeszcze u nas w roli gościa :)

      Usuń