czwartek, 22 sierpnia 2024

Zieloni Żarki


 Bilans wzajemnych spotkań 4-1-4 16:18, wyjazdowy 2-0-3 9:13.

Ciekawostka - w pierwszym spotkaniu obu ekip w 1999 roku w Żarkach Szombierki wygrały 6:2, a 5 bramek strzelił Sławomir Świstek.
Natomiast w sezonie 2005/06 jeszcze w "starej" IV lidze Szombierki dwukrotnie przegrały z Zielonymi - 0:4 u siebie i 0:8 w Żarkach.

ZIELONI ŻARKI - SZOMBIERKI 0:5(0:2)
18' Pacholski 0:1
45+2' Marchewka 0:2
57' Marek 0:3
70' Zachara 0:4
72' Chrabąszcz 0:5
Zieloni: Ptak - Brzegowski, Olczyk, Garcarz, Jędrycha (70' Michalak), Badora (75' Gwardyś), Kopecki, Obodecki (81' Garbacz), M. Niedbała, D. Niedbała, Kot (60' Minor)
Szombierki: Maciejowski - Skrzypiński, Pacholski, Małkowski (76' Śliwa), Rydz (68' Domagała), Marchewka, Łebko (76' Kozak), Mizgała, Marek (61' Zachara), Moritz (34' Jaworski), Chrabąszcz

Żółte kartki: D. Niedbała, M. Niedbała - Łebko (2)

Mateusz Zachara zadebiutował w ligowych barwach Szombierek.

Piotr Pacholski, Paweł Marchewka, Dominik Marek i Mateusz Zachara strzelili swe pierwsze bramki dla Szombierek w lidze.

4 komentarze:

  1. 3 pkt muszą być!

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia ale ja przstalem czuć jakiegokolwiek związku z takimi Szombierkami. po kolejnej "rewolucji" kadrowej w tej drużynie Szombierki to tylko Moro, Hary, Śliwa i Kozak a reszta to jakieś wydmuszki na chwilę w Szombrach. nawet po ostatnim szpil, nie było tej euforii, która czułem przez wiele lat , a regularnie chodzę na szpile Zuelonych od 1986 roku. nie zgadzam się kurwa na takie budowanie drużyny! gdzie wychowankowie ? gdzie zawodnicy, których spotykałem na zakupach na dzielnicy i witałem się z nimi, rozmawiałem o ostatnim szpilu ? byłem smutny gdy moi starzy idole Zenek, Boguś, Smutek, Książek odchodzili z tego świata. Tak nie buduje się drużyny, która locha cała dzielnica ! Tak nie buduje się tożsamości Klubu ! To kurwa nie są moje Szombierki ! Chcecie szacunku starych wiernych Kibiców to sobie na niego zasłużcie grą i postawą poza boiskiem. Ps. dziwicie się ze coraz mniej Kibiców na trybunach ? Sami "zapracowaliście" kajzery i reszta na taki stan rzeczy !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama prawda.Szkoda że taka smutna.

      Usuń
  3. Do boju Zieloni! :)

    OdpowiedzUsuń