piątek, 2 października 2015

To już 2 lata!

Całkiem niedawno minęło 2 lata od chwili założenia tego bloga. Czas szybko minął, szczerze mówiąc nie spodziewałem się, że dotrwam do tej chwili. Myślałem, że formuła bloga założonego z myślą uzupełnienia strony głównej naszego klubu, a nie konkurowania z nią szybko się wyczerpie. Co gorsza myślałem, że ma twórczość, by nie powiedzieć "tfurczość", trafi do przypadkowych osób z nudów przeglądających internetowe strony. Tymczasem liczba wyświetleń lada moment osiągnie liczbę 30 000, co było poza wszelkimi granicami mych wyobrażeń. Wzrasta ona wraz z każdym rozegranym meczem przez Zielonych, co znaczy, że jakieś zainteresowanie grupy osób jest, za co bardzo dziękuję.
Co do liczby wyświetleń - spada ona wraz z końcem sezonu (rundy), ale założyłem sobie taki podział - w sezonie sprawy bieżące, w martwym biegu - wspominki z historii naszego klubu. Tu już mam przygotowanych kilka ciekawostek zwłaszcza z okresu gry Szombierek w pierwszej lidze, więc w zimowe długie wieczory będzie co robić.

3 komentarze:

  1. Wielkie podziękowania dla autora ! Kibiców nie mamy tak wielu jak Ruch czy Górnik, więc i źródeł informacji raczej mało. Dlatego każda forma przypominania w mediach o naszym klubie jest ważna i dobra. Mam nadzieję, że odwiedzających ten blog będzie coraz więcej, zainteresowanie klubem chociaż trochę wzrośnie i na mecze przyjdzie nieco więcej ludzi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Jinx, za to że tworzysz tego bloga, tutaj można szybciej przeczytać coś o zbliżającym się meczu Szombierek niż na stronie oficjalnej, ale od pewnego czasu widzę, że jest jakaś współpraca Twoja z oficjalną stroną i nic tylko się cieszyć, na pewno wyjdzie to wszystkim na dobre. Życzę powodzenia i przede wszystkim wytrwałości w prowadzeniu bloga i kolejnych rocznic. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jinx skarbnica wiedzy o Zielonych

    OdpowiedzUsuń