poniedziałek, 21 października 2013

3 punkty dla Szombierek?

W dzisiejszym "Sporcie" pojawiła się informacja o możliwym zweryfikowaniu meczu z Wesołą na 3:0 (walkower) dla Szombierek w związku z grą w tym meczu Pawła Lesika, który miał rzekomo pauzować za 4 żółte kartki.
Sam podałem informację (za Śląskim OZPN) o jego absencji. Zdziwiłem się więc w sobotę, gdy ujrzałem go wśród strzelców bramek. Jak to, przecież miał nie grać!!! Sprawdziłem na Regionalnej Piłce (zdaję sobie sprawę, że portal ten może zawierać błędy) i wg tego portalu wszystko jest w porządku. Ma 2 żółte kartki (w 1 kolejce w meczu z Szombierkami i w 11 ze Skrą) i 1 czerwoną (w 4 kolejce z Piotrówką). Ale czerwona nie była konsekwencją 2 żółtych, tylko od razu dostał czerwoną, więc jest ok.
Dziś jednak w "Sporcie" trener Wesołej Sebastian Golda mówi o 3 żółtych kartkach Pawła Lesika, więc coś jest nie tak i sprawa musi być wyjaśniona.

PS.
Wolałbym, by Zieloni odnieśli zwycięstwo na boisku, by nie było wątpliwości, kto jest lepszy ;-)

PS. 2
TUTAJ wykaz wszystkich piłkarzy ukaranych kartkami w tym sezonie w naszej lidze - wg tego wykazu Paweł Lesik czwartą żółtą kartkę dostał w meczu ze Skrą i w meczu z Szombierkami powinien pauzować.

3 komentarze:

  1. z jednej strony w chyba w każdym klubie jest ktoś odpowiedzialny za takie notatki i skoro dał ciała...dura lex sed lex...ale punkty przy stoliku, napawają mnie obrzydzeniem
    Andrew

    OdpowiedzUsuń
  2. Punkty to punkty, ja nie wybrzydzam, niechaj tylko rozpatrzą pozytywnie sprawę!

    OdpowiedzUsuń
  3. No to po ptokach: na samym końcu interesująca nad wiadomość
    http://www.slzpn.katowice.pl/UserFiles/file/Rozgrywki/kary/kary_2013_10_24.pdf

    OdpowiedzUsuń