sobota, 16 lutego 2019

>Poniatowski< Szombierki część 4

Dziś  ostatnia już część relacji z meczy Poniatowskiego. Nie byłoby jej, gdyby nie uprzejmość Mariusza Kowolla, któremu w tym miejscu bardzo dziękuję za udostępnione materiały.
To, co było dotychczas znalazłem w archiwach Śląskiej Biblioteki Cyfrowej. To, co znajduje się poniżej, to screeny ze zdjęć numerów "Sportowca", których nie ma w ŚBC.

Mariusz Kowoll, to autor http://pogranicza.blox.pl/html, a także książki, która ukaże się lada moment "Futbol ponad wszystko" (a w której, jak mnie poinformował, ma również być co nieco o Schomberg SV) oraz bloga https://fusbal-mk.pl/

W okolicach Świąt Bożego Narodzenia doszło do rewanżu z Wartą Poznań


Tu wkraczamy w 1921 rok:




Jedyna relacja z ówczesnym składem Poniatowskiego.




Tutaj kończą się relacje. Może coś gdzieś kiedyś jeszcze wypłynie, coś się znajdzie...

4 komentarze:

  1. miło poczytać o tym czego jak dotąd trudno było się doszukać w oficjalnych źródłach

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli dobrze widzę to graliśmy tam jeden mecz w 10 ;))) mega fajne ciekawostki...to aż niesamowite jak sto lat temu już u nas na Śląsku ładnie grano w balę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie się to czyta!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam jedno foto. Nue jestem na 100% pewien. Ale nie umie tu załączyć zdjecia.

    OdpowiedzUsuń